There was an error in this gadget

Monday, December 1, 2008

Hantaran ku....Cewah!!


Ni hantaran yang bakal aku dapat...hehhhee Sebenarnya tak sabar nak guna benda kat dalam tu...benda2 aku dh abis....nak beli rugi..benda dh ada...so...kena la tunggu lagi 3 bulan lebih.... Lama gak la nak kena tunggu... Aku dh ushar dh tunang aku...nk bukak je...ambik yang nak dulu tapi macam gelojoh sangat la plak.... So, kena la aku belajar bersabar.... Korang pun tahukan yang aku ni mmg jenis yang kurang penyabar skit... Semua benda nak cepat...tak kira apa pun... Kekadang En Karman (Tunang aku) pun give up gak dengan perangai aku... tak tahu sabar...hehehhe Tapi apa nak buatkan... Aku kan memang jenis mcm tu...
Apa-apa pun nanti bila sampai waktunya aku dapat guna gak benda ni....

2 comments:

azileendasaleh said...

romo...aku nampak harga... hik hik hik! Baik ko cabut..kang lupa lak

Intan Lily said...

alamak! lupa la plak nak cabut harga....buat2 tak nmpk je la tau...